sâmbătă, 14 ianuarie 2012

poveste creeata de mine..

Ea e o fata draguta cu multi priteni..
El e un baiat foarte popular si frumos cu care toate fetele vor sa fie ..
Se zvonea prin scoala ca el o placea pe ea..mult
Intr-o zi colega fetei ia spus de baiatul dragut..Iar fata era foarte incantata deoarece si ea il placea..
A dua zi fata coborai scarile spre a merge la ora dar acolo era el statea fata in fata cu scarile..[era asa dragut]
Cand privirile sau intalnit ea nu sa mai putut zine si sa impiedicat ..A cazut fix in bratele lui..
baiatul:esti bine?
fata:da ..multumesc
prieten:Frate cinei fata care o tii in brate?
baiatul:fata draguta care a cazut din cer..
O lasa jos iar fata timida ii spuse:trebuie sa plec..
baiatul:Asa repede?
fata da incepe ora..
baiatu:Dar nici nu mi-ai spus numele tau..
fata :Maya
Fata se repezi sa plece dar baiaul o prinse de mana
baiatul:Mayaa..ce nume frumos..:XXUite cum facem Maya ma pupi si te las sa pleci..
Fata:Nu prea cred...razand
Baiatul intoarse obrazul sin dadu din gene dragut..
fata:ce astepti?>
baiatul:aa nimic..
Atunci fata il pupa pe obraz..
baiatul:sa stii ca mai am un boraz..
Fata :o tii asa pana maine?
baiatul:as vrea eu..spuse incet
Fata se repezi din nou sa plece dar el o trase usor si venii in bratele luii..
fata :esti dragut..
baiatul:awwww:XX MIA ZISS CA SUNTTTT DRAGUTT..gata nu mai scapi de mine..Mai lovit la inima..
fata :treb sa plec vii cu mine la ora sau ce?
baiatul:orice pt tine..
fata:chiar trb sa plec
baiatul:oke..O sa-mi fie dor de tine..tie?
fata:daa..
baiatul:ce bine akm no sa fiu singuruu...<3
Fata pleca la ora..
Dupa ce se termina orele fata iesii sa plece dar imediat ce iesii pe usa el o saruta..o astepta akolo..
Baiatul:Imi placii..
fata si eu te plac
baiatul:vrei sa te duc acasa
fata \:ce dragut din partea ta..
Trecuse o saptamana totul era bine intre ei..
Pana cand intr-o zi fata se duse sa se plimbe prin parc cu colega ei..
Dar acolo il vazu pe el cum imbratisa alta fata../
I se rupse inima si lesina..
Baiatul alerga repede la ea si o lua in brate si chema ambulanta
baiatul:o sa fiew bine ,,nu te parasesc..va fi bine
Fata se trezii pe patul de spital ..el era acolo
fata:cum ai putut?
baiatul:ce?ingeras 
fata :numi vine sa cred camai putut insela
baiatul:nu te-am inselat stii ca te iubesc ..ea nu era..intrerupt de fata
fata:mai ai tupeul sa si mintii pleaca nu vreau sa te vad..
Baiatul pleca acasa ..apoi ii trmite un mesaj fetei cu gandul sa se sinucida..
"Te iubesc orice ar fi ingeras..Fata aceea era verisoara mea nu am vazuto de 2 ani ..IARTA-MA!
Nu pot sa traiesc fara tine ..Adio!"
Fata alerga intr-un suflet la el si chiar in momentul cand el si-a dat drumul de la balcon ea la prins.
fata:Nu te las!!te iubesc imi pare rau puui!
baiatul:ingeras te iubesc
Fata era prea slaba ca sa-l poata tina..
baiatul:da-MI drumul..
fata :nu nu pot daca vei muri tu voi murii cu tine..
baiatul..:darr ..nu
fata:shh te iubescmult!!
baiatul:si eu te iubesc ingeras di clipa in care ai cazut in bratele mele din cer te-am iubit.
fata :TE iubesc..Imi pare rau ca nu te-am asculatat
baiatul :nui nimic ingeras..te iubesc
fata isi dadu drumul si cazu o data cu el imbratisati ..Intr-o balta de sange sub forma de inima..
Si acum e inima aceea pata uscata de sange si oameni inca mai pun lumanari in jurul ei pentru cei 2 si pt dragostea lor adevarata..

Daca va placut..spuneti-mi..

Un comentariu: